**Zaragoza isteneni veremiyor**
Sezona geleceğe yönelik iyi transferlerle başlayan Zaragoza lige kötü başladı. İlk üç maçında bir beraberlik alan ekip Sevilla ve Osasuna'ya yenildi. İlk sıraları zorlaması beklenen Zaragoza'nın bu performansının nedeni çok tartışılıyor. Bazı yorumcular sorunun teknik direktör olduğunu söylerken, bazı kişiler ise oyuncuların isteksiz oynadığını belirtiyor.
Devre arasında teknik direktör değişikliği yapılması için yönetimin çalışmalara başladığını öğrenen Ozan Ateş'in hırslandığı ve sonraki maçlara konsantrasyonunu arttırarak gireceği öğrenildi.
Ateş, takımında değişik taktikler denedi. Ancak bir türlü istediği oyunu oynatamadı. Bu nedenle istenen sonuçlar gelmedi. Aimar ve Matuzalem'in ara sıra yaşadığı sakatlıklar da işi zorlaştrıyor.