D.V.S 7 Arkadaşlar derginin yarısı bitti. Aslında diğer yarısıda bitecekti fakat Ozan çıkmış ben gelene kadar o yüzden ss alamadım. Şimdi yaptığım kısmı koyuyorum. Ozan ne zaman gelirse gerisinde o zaman koyacağım.:) ___________________________
TuNdRaLoWeR Çok güzel bir panaroma olmuş Mami,devamını büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum,kariyerin içinde olmama rağmen bunların hiç birini bilmiyordum(Haftanın oyuncusu vs.) buda oyunumuza ayrı bir zevk katıyor olsa gerek:)
Ronaldinho 80 **Dergi çok güzel olmuş. Gelecek sayılar ne zamana:p Daha doğrusu maçları ne zaman oynicaksınız..??**
D.V.S 7 **Dergi güncellenmiştir...** İlginiz için çok teşekkürler arkadaşlar. Kariyere bu akşam belki devam edebiliriz fakat yarın kesin oynayacağız.
TuNdRaLoWeR Devamıda hoş olmuş,böylesine ilgiyi gördükten sonra oynamamak ayıp olur,eğer arkadaşlarım müsahit ise devam edeceğiz:)
D.V.S 7 3. Hafta maçlarını yaptık arkadaşlar. Şimdilik sonuçları koyuyorum. Yorgunluktan ölüyoruz hepimiz.:) Yarın ayrıntılı yorumlar gelir. Dergide öğleden sonra hazır olur.
TuNdRaLoWeR 3 hafta sonunda galibiyet almak çok hoş bir şey,Mami tebrik ederim senide,Ozan'cım sanada geçmiş olsun,toparlayacağına inanıyorum.
D.V.S 7 Montolivo diyorum başka birşey demiyorum.:) €'larım feda olsun, gerçekten harika oynuyor. Herkese tavsiye ederim.:)
Cemil KAYA **muhammed adam ıyı penaltıcı :D:D ayrıca ispnayollara buyuk katkı yapıyorsun ülke puanı açısından :D:D**
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA muhammed adam ıyı penaltıcı :D:D ayrıca ispnayollara buyuk katkı yapıyorsun ülke puanı açısından :D:D Abi adamda sadece penaltı yok ki. Acayip çalışkan sahanın heryerinde sürekli baskı yapıyor çok süper top sürüyor.:) Raul Garcia ilede çok iyi anlaşıyorlar. İspanyollarda bayram ediyor tabi.:D
Ottoman Muhammet dergi güzel olmuş gerçekten.Eline sağlık.Lige gelince Ozan daha maçın istatistiklerinin görmedim ama yenilmene şaşırdım.Muhammet ve Eren sizi de tebrik ederim.UEFA'da ve ligde başarılar:)