Orjinal Mesajı Yazan: uAYDIN09
Orjinal Mesajı Yazan: esadowic
bunun neresi komik.anlamadım
Esad Boşver O Olur Olmaz Herşeye Gülüyor
Abicm Tamam bana kastın var anLadık ama başka konuLara yansıtmassan sevinirim.. Tamam özür diLerim sana yaptığım saygısızLıktan ama burdaki daha farkLı birşey.. Esad, benm daLga geçtiğimi sandı heraLde ama ben daLga geçmedim o güLdü die bende güLdüm.. Konuyu abartmaya gerek yok bence.. :o