esadowic Made by esad! GALATASARAY 2009 KİT PACK(Home, Away, Third, Uefa) Not:Alıntı yapılamaz ve eğer foruma girip formalarıma bakıp ve fifa 08'de de kulanıosanız üstüne üstlük yorum yazmıosanız hakkımı helal etmiyorum.Lütfen emeğe saygı gösterin!
Mustang.Q7_ Çok güzel formalar esad;) Yanlız ben oyunda sadece ManUtd ve BJK kullandığım için Gs formalarını oyunda görme fırsatım olmadı.
uAYDIN09 Türkiye Logosu Azcuk Daha Küçük Olmalı Gibi Beyaz Formada Da Şeritin Fontuna Yılları Yazsan Çok Daha Güzel Olur Ama Böylede Güzel Emeğine Sağlık ;)
emre901 arkadaşlar indirdim ama oyuna nasıl aktarıcam yardım edebilir misiniz? hangi dosyaya atacaz ?
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: emre901 arkadaşlar indirdim ama oyuna nasıl aktarıcam yardım edebilir misiniz? hangi dosyaya atacaz ? Her forma konusunda bu soruya rastLıyorum ve sinir oLuyorum.. Bu arada FormaLar süper..;)Bence profesyoneL formacıLardan farkı yokk..
esadowic Orjinal Mesajı Yazan: wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: emre901 arkadaşlar indirdim ama oyuna nasıl aktarıcam yardım edebilir misiniz? hangi dosyaya atacaz ? Her forma konusunda bu soruya rastLıyorum ve sinir oLuyorum.. Bu arada FormaLar süper..;)Bence profesyoneL formacıLardan farkı yokk.. zten profesyonelim ki:D
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: esadowic Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: wickedqame Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: emre901 arkadaşlar indirdim ama oyuna nasıl aktarıcam yardım edebilir misiniz? hangi dosyaya atacaz ? Her forma konusunda bu soruya rastLıyorum ve sinir oLuyorum.. Bu arada FormaLar süper..;)Bence profesyoneL formacıLardan farkı yokk.. zten profesyonelim ki:D xD puhaha..
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: esadowic bunun neresi komik.anlamadım Ben daLga geçmedim..GüLdüm, çünki sende güLdün..
waterman01 esadowic o formadaki logoların kenarları (fazlalıkları)nasıl atılıyor.bi söyleyi versende bnde artık başlasam.şimdiden teşekkürler