By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: esadowic baktım kardeşim beyaz formada da beyaz parçalı formada da beyaz bi sorun yok. Pardon kardeş ben yanlış görmüşüm.Çok özür dilerim.GalatasaraY2ın turuncu forması yok mu?
By.Ekim Oke sağol.Bide senden bi isteğim var.:D:D http://img220.imageshack.us/img220/2980/rekoto9.jpg şu formayı yapar mısın?
esadowic GALATASARAY 2008-2009 FORMA PAKETİ(PARÇALI VE BEYAZ FORMAYA UPDATE ÇEKİP DAHA SONRA YAYINLAYACAM) Galatasaray 2008-2009 Üç Çubuklu Forma Galatasaray 2008-2009 Turuncu Forma Not:Alıntı yapılamaz!
wickedqame **Formalar süper ötesi cok saoL ama Türk Bayrağı biraz büyük gibi.. Gs LogosuyLa aynı boyutta oLması Lazım gaLiba..**
esadowic saol wickedqame.türk bayrağı burda büyük ama oyunda normal gözüküo;) ee sadece 1 kişi mi yorum yazıo:confused:
Freak. Ya arkadaşlar bu kadar güzel formaları bulmuşunuz yorum yapmıyorsunuz ya şaşıyorum size. Çoğunuz kullandığı halde bir teşekkür etmiyorsunuz adama. Bu şekilde yamacıları küstürüyorsunuz. Sonra neden geçen seneki gibi kapsamlı bir yama çıkmıyor diyorsunuz.