esadowic evet arkadaşlar formalarıma kaldığım yerden devam ediyorum Türkiye Euro 2008 Kits Update yalnız respect yazısını bulamadım.birinde varsa verebilirmi ya da respect yazısını bulabileceğim bir site biliyorsanız verebilir misiniz? not:alıntı yapılamaz.
07FB1907 buyur esad ben böyle buldum işine yararsa:) http://www.euro2008.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/uefa/KeyTopics/67/12/40/671240_w2.jpg
satrionic1 ya yalwarıyorum bu muhtesem formaları yapan arkadasa... lutfen fifa07 icin galatasaray 2009 formalarını yap dostum lutfen yaaaa benim pc 08 kaldırmıyor... yalwarıorum sana yaa kimse bu kdr guzel yapamaz baska... buraya koy sonra ben bakıcam tekrar yalwarırım yaa
hakaneren bu formaları kit raptor 08 programı ile atamıyorum.Çünkü boyutları fazla.nasıl düzeltebilirim.
hakaneren bu program 512x512 boyutunda resim istiyor.senin yaptığın bu foramalrı nasıl küçültebilirim.
esadowic 1'cisi dostumlu konuşmayı hiç sevmem.2'cisi ben fifa 07'e forma yapamam çünkü fifa 08 tempine alıştım bi kere.3'cüsü bu kadar yalvarmana gerek yok ben o kadar büyük biri değilim.bu arada hakaneren bu formaları kaydet sonra painti aç.ordan boyutu 512'e 512 yap sonra kaydet o zaman olur;)
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: PrinceElnino9 sana yorum morum yok bunları sen mi yaptın bence (ç)alıntı bunlar Bu formaları Esad'ın yaptığına kefilim tamam mı. Bilip bilmeden yorum yazma. Bu adam forma çalacak biri değil. Adam gibi yorumlar yazın.
esadowic ben formalarıma devam ediorum Galatasaray 2009 Parçalı Forması Galatasaray 2009 Beyaz Forması Not: (Ç)Alıntı yapılamaz.
yurtoglu esad parçalı formanın şortu kırmızı o değişti bide birşey söyleyeceğim logoları aşırı büyük yapıyorsun esad oyunda çok esniyor...
By.Ekim Esad kardeş formalar mükemmel eline sağlık.Ama hiç parçalı formayı "v" yaka yapan yok.Templerden mi bilemem ama cm'de düzeltiliyo fakat.Kit Raptor ile yapanlar düzeltemez.Birde parçalı formada bayrak'da beyazlık yok.Biraz içe çökük logolar.
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: yurtoglu esad parçalı formanın şortu kırmızı o değişti bide birşey söyleyeceğim logoları aşırı büyük yapıyorsun esad oyunda çok esniyor... Logolar konusunda haklısın ama parçalı formanın şortu hala beyaz;) formalara burdan bakabilirsin: http://www.gsstore.org/
esadowic kardeşim formayı v yakalı olarak yaptım.cm 08'de düzelt.kit raptoru olanları bilemem.onlarda cm 08 yüklesinler.hangi bayrağı diosun anlamadım
By.Ekim Ya varya sol tarafta bayrak:D:Dformanın solunda.Ve beyaz değil.Bak o siteden.Yani şöyle beyaz formada beyaz değil.