Orjinal Mesajı Yazan: EmReDaMaR41__
formaların iğğrenççççç herkese böyle yorum yaparsan sanada böle yorum yaaprlar
Arkadaşım Esad'ın Formaları Gerçekten Güzel Ve Ustaca
"İğğğrenççç Değil"
Ancak Esad Sana İğrenç Diye Yazdıysa Biraz Da Olsa Hatası Var
"Geliştirmelisin" v.b. Diyebilirdi
Ama Sende Sıf Esad İğrenç(!) Yazdı Diye Gıcıklığına Yazarsan Bak Bu Olmaz...
Neyse Şu Konuyu Uzatmayın Arkadaşlar
Her 2nize De Kolay Gelsin ;)