esadowic saolun arakadaşlar yorumlarınız için.ben 2, 3 hafta nete giremicem.sonra tekrar devam edicem formalarıma:D
07FB1907 Orjinal Mesajı Yazan: AmAstasiA kekgs abi yhaw bende microsoft yok sanırım picture manager microsoft programı bunun için başka çözüm yolu warmı ? bilmiorum bende var o program var ben ordan yapıyorum
Oq8ZH2N Esad kardeşim öncelikle formaların çok güzel senden bir ricam olcak acaba bana resimdeki formayı yapabilirmisinŞimdiden çok teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim http://img156.imageshack.us/my.php?image=10521023kk7.jpg
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: GfB_KeZmAn_GfB Esad kardeşim öncelikle formaların çok güzel senden bir ricam olcak acaba bana resimdeki formayı yapabilirmisinŞimdiden çok teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim http://img156.imageshack.us/my.php?image=10521023kk7.jpg aynı almanya forması gibi olmuş
esadowic bu da fenerbahçe 2009 formalarının download linki http://www.speedyshare.com/601919419.html not:alıntı yapılamaz.
esadowic ee yorum yok mu.ayıp oluo ama.sırf sen istedin die yaptım o formayı şimdi de yorum yazmıosun.
Oq8ZH2N çok saol esad kardeş şimdi geldim ewde degildim yeni indiriyorum kusura bakma çok teşekkürler forma için
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: plasetow Orjinal Mesajı Yazan: SuReSuZ Sevilla Maçında O Forma Mı Vardı ????? hayır yoktu.. sadece photoshopla üstünde renk oynaması yapıldı.... Sevilla maçında o forma yoktu. Unifeb1907.com'da buldum forma önerileriniz die bu arada alex orta parmak açmış :D yeni bir resim:
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: bhdr10 Esad Giresunspor forması yapsana eqer böyle yaparsan sana forma yapmaya mecbur deil...insan babasının oqluna böyle söylemez..nerde yaşıosunuz....YAPAR MISIN