yha formalar için yorum yapmayı unuttum ellerine sağlık gerçekten çok güzel formalar ama ekleyemeden tat alamıyorum ki:D sorunum boyutunu 512 ye indirmek:(
duyduğuma göre bu sölediğin iki programlada forma ekleyince oyundan atıyomuş özelliklede bi yama veya patch üzerine eklersen:S
tekrar formalar içni saol;)çok güzeller:)