halitsanlisoy esadowic kardeş senin boş forma temleteni buraya koya bilirmisin photoshopta açacak şekilde (layer1,layer2) yaparsan saol şimödiden kardeş
By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: esadowic artık bu sorulardan bıktım ya.bi insan resmi nasıl pcsine kaydedeceğini de mi bilmez.link nerde dio herif ya Aynen ya esad katulıyorum %100...
mrboras **Süpersin Esadowic!!!!!!! O pislik in the turkey gibi çalıntı yapmıyorsun. Hepsi seniğn. ELllerine sağlık hep böyle devam et süpersinnnnnnnn**
esadowic saol arkadaşım.07FB1907 açıkçası avrupa takımlarının formalarını yapmayı düşünmüyorum.şu fb formalarını bitirdikten sonra forma yapamıcam herhalde.çünkü okullar açılıo malesef