lider diyarbakır deplasmanında yine müthiş oynadık ilk yarıyı 2-0 önde kapadık.Ancak emre toraman ve korayın gol pozisyonu yokken gereksiz atılmaları nedeniyle beraberliğe razı olduk...


Evimizde lig 3.sü g.antep belediye ile oynadık yine kazanacaktık ama 83.dakikadaki gole engel olamadık..




ligde 7 maçtır yenilmiyorduk ama saçma sapan bir pen golü yüzünden o hafta 3.olan malatyaya yenildik..


Ligin ilk yarısının son maçında ilk deplasman galibiyetimizi alarak formumuzu devam ettirdik ve 2.yarı için umutlandık

