Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44
ona bakarsanız sakaryayada öle dıolarda bolu karsısında duramaz ne oldu adamlar eledi sakaryayı
haklı olabilirsin ama ben bolunun kazanabileceğini sanmıyorum açıkçası.taraftar kitlesi açısından eses çıkarsa çok daha iyi olmaz mı? lige renk gelir bence.neyse ya akşam belli olur nasıl olsa;)
her neyse arkadaşım kötü başlamışsın ama düzelticeğine eminim:)