Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox
bence şansın var playoff için çünkü lig a da son haftalarda puan kayıpları çok fazla oluyo.
başarılar tekrardan...
bu arada ordaki kar değil sis efektiydi sanırsam :)
sağolasın..
overwiewde kar resmi vardı
gusty,light snow diyordu.yani fırtınalı ve kar yağışlı diyordu :)