Daha önce mclerin okları olmayan bir taktik kullanıyordum. Bu taktikte en önemli şey bence mclerin ofansif okları. Atakta çok etkili olmalarını sağlıyor. Ki zaten yediğimiz gollerin % 90'ından fazlasını defansta yerleşik olarak yedik. Bize karşı daha fazla atak yapılmasının nedeni oyuncuların biraz kapanması, gol sorununu da defansı biraz geriye çekerek çözebilirim. DMC varken defansın önde olmasına gerek yok.