Ottoman Tottenham maçı hariç bütün maçlarda rakip senden daha baskılı oynamış Ozan.O yüzden defansını sağlamlaştırmanı tavsiye ederim.
crdsa Evet ben de memnun değilim daha az baskılı oynamaktan. Daha baskılı oynamak için taktiği değiştirmem lazım, ama yaptığım çalışmalarda o istediğim taktiği henüz oluşturamadım, 19. haftaya kadar böyle idare edeceğiz.