Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero
Ozan yarına şunları istiyorum:p
1-Taktik---SS
2-Hangi ligler açık--SS
Edit:Taktiğin "tik-tak" tır muhtemelen:p
1- Çoğunlukla tiktak'ı kullanıyorum. Son hazırlık maçımda tiktak v2 yaptım ama sonra v1'e döndüm tekrar. Bir de zor maçlarda kanatları bir geriye alıyorum (Mesela birazdan resmini koyacağım Arsenal maçında 4-1-4-1 gibi yaptım tiktak'ı. Ama oklar aynı, kanatlar yine tam ileri mesela.)
2- İngiltere,Almanya,İspanya,İtalya