crazy_27 yorumlar için teşekkür edeim. Forma yı kitserver a at veya ggs ile importla tamamdır. Başka bişi yok kardeşim =)
95_kaan_45 o olası bu esası seninkinin üzerine yaptım intde resimleri var. buyrun:http://img108.imageshack.us/my.php?image=kitjt3.png
ahmetytm Ben formaları yükledim 8 bit ayarına getirdim ama formalar mavi çııyor.İlk defa başıma geldi ne yapmalıyım yardım edermisin?Formalar güzel olmuş eline sağlık!!!!
ultrAslan BH müthişsin SALİH abi formalar harika Orjinal Mesajı Yazan: 95_kaan_45 o olası bu esası seninkinin üzerine yaptım intde resimleri var. buyrun:http://img108.imageshack.us/my.php?image=kitjt3.png Kaancığım senin forma GS'nin bu sezonki kaleci forması GS senindüşündüğün kadar basit bir takım değil yeni turuncu forma daha değişik olacak Salih abinin yaptığı formalar doğru
crazy_27 Orjinal Mesajı Yazan: emre392 bunu sen mi yaptın?ben başka bi sitede görmüştüm de aynısını Oyun için yaptığım forma bana ait ama görüntü yani resim benim değil nette bulduğum ss lerden yapıyorum formayı. Yorumlar için teşekkür ederim.
crazy_27 Formaları Kitserver veya GGS ile eklicen kardeşim. Yorumlar için Teşekkür ederim GS 08-09 Olası Kırmızı Forma SS
ultrAslan BH salih abi müthişsin ama champions liginde oynayacağımız formalara şampiyonlar ligi arması koyup tekrar upload edersen müthiş olur emeğine sağlık formaLARA devam