tugay123 birazcık anlat ya bende kitserver bi işe yaramıyo hemde hiç bi işe başka şekilde olmazmı import flm :(
ozankaraman bu senin forman değil kardeş bu Salih abinin forması alıntı die yaz. Üstelik 2008-2009 ilk önce benden çıkmıştı. İşte buda benim 2008-2009 formam: NOT: TEMP BENİMDİR
ozankaraman salih abi bi anda antenim attı çalıntıcılardan nefret ediyorum. Forma senin forman olduğundan sorun yok :D
anilpolatalemdar selamlar ben bu formayı importladım fakat isim ve numara yazıları siyah ve çirkin duruyor nasıl değiştirebilirim acaba???