malesef eski üyeligimin sifresini ve ismini unuttum..
simdilik yeni üyelik aldim..
aga istedigim bir forma var,bildigim onu burda bir sen yaparsin o rengi bir sen tuttursun..
http://www.gscimbom.com/forum/showthread.php?t=16274&page=10
aga bu sayfadaki arkasinda prekazi yazani yaparmisin..
hem bak senin icin bir sürü örnek var..