Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank
Clinde Farklı yenmişsin o grubtan çıkaksın eminim Ömer abi
Evet öyle oldu asıl bomba maç İnter maçı aşağıda görüldüğü gibi...






Şampiyonlar Liginde 3. maçta 3. galibiyetimizi aldık,maçtan önce hiç umudum yoktu ama güzel oynadık ve kazandık. İşte puan durumu



Ligdeki iyi gidişat puan durumuna da yansımış durumda,ama Arsenal bi türlü kaybetmiyor ki lider olalım:D
