Orjinal Mesajı Yazan: JucY
Tottenham iyi bir seçim olmuş ;)
Teşekkürler


İlk maçımızda kazanıyoruz,rakip kolaydı rahat maç oldu


Rakip yine hafif geldi böylesine üstüste kazanmayı özlemiştik:)


Chelsea'ye karşı iyi mücadele ettik,deplasmanda 1-1 güzel sonuç


Arsenal'i elimizden Adebayor kurtardı,maç boyu çok üstün oynadık ama beraberliğe razı olduk


Kiessling & Jenas A.Ş. Liverpool'u Anfield Road'da çimlere gömüyor!