*Arkadaşlar Tottenham ve Hollanda ile çok iyi gidiyorum ama zengin takımlarda çok pahalı oyuncularla alınan başarılar bana tat vermiyor o nedenle bu kariyeri bitirip Kayserispor ile yeni bir kariyer başlatacağım. En kısa zamanda yine sizlerle olacağım. Mesajlarını esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim*
**Arkadaşlar konuya kilit lütfen**