Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44
transferler güzel bsrılar
Orjinal Mesajı Yazan: 20krAlex20
Transferler güzel başarılar..
Teşekkürler bu sene olacak inşallah
Orjinal Mesajı Yazan: Emir1952
ya abi anlamadığım bir şey var sen daha lige yeni çıkmış bir takıma materazzi,tümer,necati v.b bunları nasıl alıyon yani bedavaya da bunlar nasıl sözleşmeni kabul ediyorlar...
Tümer ve Materazzi zaten yaşları 34 olduğu için kulüpleri serbest bıraktılar ve yaşlı da olsalar oynatayım takımıma gelsin dersen onlar da zaten sığınıcak bir liman arıyorlar kolaylıkla alabilirsin,tabi ekonomik durumun iyiyse. Necati'ye gelince onda da çok hızlı davrandım serbest kalır kalmaz teklif ettim geldi:D
Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon
Kerim zengin ve tevfik köse iyi transfer bence sen iyi bir antreman programı ve taktikle bu takımı düzene sokarsın biraz araştırman lazım .
8.0.2' de etkili bir taktik hala bulamadım ve 4 defans 2 forvetle oynamak istiyorum en uygun 4-4-2 gibi geliyor ama önerileri olan varsa dinleyebilirim. Antrenman programını da şu an arıyorum zaten:)
Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank
Güzel transferler yapmışsın ben şaşırıyorum o kadroyla nasıl düşmekten kurtulursun
Taktik tutturamadım bir türlü,belki de hapsi yaşlı olduğundan,o yüzden bu sene genleştik:rolleyes: