Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon
Sivas Karsısında iyi bir sonuc elde etmişsin . eğer istersen özelden msn ver sana taktik atabilirm .
Sağol abicim bu taktik iyi gibi,sıkışırsam yardım isterim:)
TSL 4. hafta:

Kendi evimizde yine kazanıyoruz,Tevfik ilk golunu attı sonunda
TSL 5. hafta:

Penaltı golüne kadar iyi gidiyorduk ama olsun,önümüzdeki maçlara bakıcaz:)
FORTIS Türkiye Kupası 2. tur maçı:

TSL 6. hafta: Rakip Fenerbahçe

Denk bir oyun sergiledik,hatta 1-0'da öne geçtik ama 70 dk dayanabildik. Pozisyonlarımız da vardı. Olsun yine de geçen sezon iki maçta toplam 10 yediğimiz Fenerbahçeden beraberlik almak güzel sonuç
FORTIS Türkiye Kupası grubumuz
