Orjinal Mesajı Yazan: formulalonso_1
merak ettim.çoğunluk hangi yamayı kullanıyor diye yani 8.0.2yimi kullansam 8.0.0mı diye. çok güzel ilerliyorsun bu arada umarım hedefine ulaşırsın.
TESEKKÜRLER:D
TSL 4. HAFTA

TAKIM SÜPER LİGE ALIŞMAKTA ZORLANIYOR
TSL 5. HAFTA

ALLAHTAN EVİMİZDE KAZANIYORUZ

ESKİŞEHİRSPOR TRANSFERE DOYMUYOR!

FENERBAHÇE İLE YOLLARINI AYIRAN MİLLİ FUTBOLCU TÜMER METİN GECE
SAATLERİNDE SİR ÖMER SARAÇ İLE YAPTIĞI GÖRÜŞME SONRASINDA
ESKİŞEHİRSPORLA 2 YILLIK SÖZLEŞME İMZALADI. TÜMERİN ES-ES'DE
10 NUMARALI FORMAYI GİYECEĞİ AÇIKLANDI.