Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: simba kayseriye 2009-2010 yılında henok goitom ve zapata'yı getirdim. ben de goitomu almıştım kayseriye,juventustaydı.kaliteli transfer tebrikler.
adonani fiorentinaya diego - huntelaar - gyan asamoah - downing - martins - owen - gibi oyuncular getirdim
adezottis *Ben de şimdiki kariyerimde Eskişehirspor'a Materazzi'yi getirdim,gerçi yaşı 34 idi geldiğinde:D *
doktortarik fenerbahçeye arjen robben cristiano ronaldoyu getirdim messiyi de alacaktım kabul etti teklifimi ama son anda vazgeçtim yeni biri çıkmıştı onu aldım dalga geçmiyorum cidden böyle oldu
20krAlex20 Orjinal Mesajı Yazan: doktortarik fenerbahçeye arjen robben cristiano ronaldoyu getirdim messiyi de alacaktım kabul etti teklifimi ama son anda vazgeçtim yeni biri çıkmıştı onu aldım dalga geçmiyorum cidden böyle oldu Bunları yaparken hile ile oldugunu yazarsan sevinirim burdaki insanları kandıramassın...
denizgfb23 bende Fenerbahçe ye Henry'i getirdim.34 yaşında ve serbestti...şuan 35 yaşında ve hala süper oynuyor :D:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: denizgfb23 bende Fenerbahçe ye Henry'i getirdim.34 yaşında ve serbestti...şuan 35 yaşında ve hala süper oynuyor :D:D Bende Tranzonspora 35 yaşında getirdim Henry'i:D
mustafasevdar agüero - nani - a.pato - anderson - banega - mertesacker - drenthe - r.albiol - m.richards - Quaresma - ivan rakitic - vagner love - jo yu getirdim barcelonaya
10 LINCOLN 10 Galatasaray Dan Kimler,Geldi Kimler Geçti BEE; C.RONALDO,QUARESMA,ELANO,VAGNER LOVE,RONALDO,DECO,DROGBA,CANNAVARO,C.FABREGAS,C.TEVEZ,W.ROONEY. Şu Anda 2023 Yılındayım Ve Bu Yıldızlardan Eser Yok. Ne Günlerdi Be:D:D:D
39anelka399kezman9 Fenerbahçe : Nicolas Anelka,Sherman Cardenas(Fm'nin en iyisi),Roman Riquelme. Ac Milan : Sergio Ramos 100 milyon Euro,Anderson 106 milyon Euro. Sivasspor :Ali Eren :))))