Galatasaray ın bütçesinin ne kadar kötü olduğunu transferin ne kadar zor olduğunu Galatasaray la oynayanlar bilir, ona rağmen Van der Vaart (11m pound) ı getirmiştim ilk senemde, başka bi Galatasaray kariyerimde de Guilherme(8m pound) ve Akinfeev(22,5m pound) i almıştım aynı dönemde. Akinfeev ve Guilherme yi almak problem olmadı aslında istedikleri yıllık ücretler fazla olduğundan fakat Van der Vaart çok zor olmuştu. Sırrımı weriyorum her takımda deneyin, önce satacağınız bütün oyuncuları satın, mesela ben Barış Özbek, Volkan Yaman, Shabani Nonda, Tobias Linderoth, Lincoln, Hasan Şaş, Sabri Sarıoğlu, Servet Çetin veya Rigobert Song, Ismail Bouzid gibi oyuncuları satmıştım. Oyuncuları satmadan kesinlikle transfer yapmayın, transfer bütçenizi adjust budget tan wage a dağıtın hepsini, daha sonra transferlerden gelen paralarla Balance ınız 10m nin üzerine çıktığı için yönetimden extra transfer bütçesi isteyin, onaylandığında imkansız gibi görüneni başarmış olacaksınız :p. Bol transferler :)