Hqmi ***Ben Trabzonspora Henry ve Emre Belezöğlu'nu getirdim.Henry'i 36 yaşındayken Barca serbest bıraktı.Öyle getirdim.Emre'yide 32 yaşında küçük bir takımdan ucuza aldım:)***
BaTu. Orjinal Mesajı Yazan: JucY Orjinal Mesajı Yazan: Freak Punk hiç bişey getirmedim çünkü oynamayı bilmiorum:o :D :D:D :D:D
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: Alexsandro de Souza Orjinal Mesajı Yazan: JucY Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Freak Punk hiç bişey getirmedim çünkü oynamayı bilmiorum:o :D :D:D :D:D :D:D:D
Canerati10 Şu ana kadar yapmış olduğum çok isimli transfer oldu.elinde zaten bütçeli olan takım olunca gelirler neden gelmesinler.ama Altay gibi bir takıma getirdiğim aşağıdaki isim herhalde oranlama olarak en büyüğüdür.
Ottoman Manchester United'a: Robinho,Fabregas,Silva,Dani Alves,Zapata,Veloso,Bojan,Celsinho,Ever Guzman,Van Persie, vb. getirdim.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Manchester United'a: Robinho,Fabregas,Silva,Dani Alves,Zapata,Veloso,Bojan,Celsinho,Ever Guzman,Van Persie, vb. getirdim. Manchestere de gelsinler artık :D
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Manchester United'a: Robinho,Fabregas,Silva,Dani Alves,Zapata,Veloso,Bojan,Celsinho,Ever Guzman,Van Persie, vb. getirdim. Manchestere de gelsinler artık :D :D Ne bilim öle yıldız diyince aklıma geldi:D