_Mokoena_ Kaç kere dendi sadece alıntıdan oluşan mesaj yasak diye. Ceza yemek istemiyosan altına bişiler yaz... Bu arada başarı dileyen ve bizi takip eden herkese teşekkür ederim...
_Mokoena_ Sen öyle diyosan öyledir abi:P:D Sabredin 2 gün kaldı:D Sınavlarım bitiyo... (Cemil Abi MSN'e...)
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Kaç kere dendi sadece alıntıdan oluşan mesaj yasak diye. Ceza yemek istemiyosan altına bişiler yaz... Bu arada başarı dileyen ve bizi takip eden herkese teşekkür ederim... önemli değil ne demek :p kariyer sürdükçe başarı dilemeler de sürecektir ;)
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA bekliyoruz sertaç :D:D:D:D başarılar :D:D:D komedi ya ağladım burda...
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Tss_Hami Herkese başarılar :P:D 2-3 gün sonra kariyer acayip hızlanır. hami öyle bir hız yapacağız ki hızımızı alamayıp herkezin monitörünün camını kırıp odasına dalıcaz :D:D:D:D işte o kadar acayip olucak :D:D:D:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Tss_Hami Herkese başarılar :P:D 2-3 gün sonra kariyer acayip hızlanır. hami öyle bir hız yapacağız ki hızımızı alamayıp herkezin monitörünün camını kırıp odasına dalıcaz :D:D:D:D işte o kadar acayip olucak :D:D:D:D Amann Amann dikkatt Cemil Abi :D:D Benimde şu OKS bitsede rahat rahat girsem :P :rolleyes:
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Hadi bakalım bekliyoruz...:) oooo tarık bizim kariyer bitti basın sözcümüz daha yeni gelebildi nerelerdesin kardeşim göremiyoruz özledik ( en azından kendi payıma birde mert nerelerde) seni