Bu gece yola çıkıyorum. Hayal kırıklığı yarattığım tüm arkadaşlardan özür dilemek istedim öncelikle...
Gittiğim yerde büyük bir ihtimalle 2 haftaya kadar internetim gelicek, onun için ben Cemil Abi'ye şimdilik sadece konunun kilitlenmesini, internetim gelince devam edebileceğimizi belirttim. Tabi kendisi de uygun görürse...