_Mokoena_ Çok zorlandık :P Cemil Kaya'lı PSV ligde fırtına gibi esmeye kaldığı yerden devam ediyor... _______________________________ PUAN TABLOSU
_Mokoena_ Gruptan 2. olarak çıktık. Cemil Abi'li PSV ise grubu sonuncu tamamlayarak Avrupa macerasına erken veda etti...
Ronaldinho 80 **AJAX ligde ve ŞL'de süper gidiyor ama PSV için işler bence pekte iyi değil ŞL den elendiler,, ligdede şampiyonluk için şansları bence az muhakkak değişik bişeylerin olması lazım..**
Bedevi **cemil abi önlem alınmazsa kovulma durumu olabilir :( sistem değişikliği işe yarayablir denemedinse tabi ;)**
Cemil KAYA **valla takım sanki kendi oynuyor benım istediğimi yapmıyor ne yaptıysak olmadı kavulana kadar devam sadece lig kaldı zaten kupadan elendık CL den elendık uefa ya kalamadık.ligde de durum kötü manu karıyerımı bıtıreyım barı**
Kaf Kef Cemil Cl elenmene üzüldüm :( ama artık sadece Lige konsantreni ver bence o zaman çok yenersin
Kaf Kef Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Çok ilginç bir istatiğimiz dikkatimi çekti... 32 gol atmışken sadece 4 gol yemişiz ;) Bencede defansın iyi heralde sertaç abi adamlara geçit vermiyo :D
adezottis **taktik nedir dostum çok güzel bi averaj.SS atabilir misin?** **cemil sen de gayet kötü gidiyorsun ama bazen böyle şeyler insanın başına geliyor,olmayınca olmuyor?**
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: adezottis taktik nedir dostum çok güzel bi averaj.SS atabilir misin? cemil sen de gayet kötü gidiyorsun ama bazen böyle şeyler insanın başına geliyor,olmayınca olmuyor? Direk taktik linkini koysun ... :D Çünkü baya iyiye benziyor taktik.
_Mokoena_ 4-1-2-1-2 taktiği oynatıyorum. Defans oyuncularım oldukça iyi. Oyunu açınca bi SS atarım...
Hqmi **Cemil Abi bencede klasını konuştur ve eski kariyerler günlerini felan hatırla :) Toparlanacaına yürekten inanıyorum ;)**
Ronaldinho 80 Bencede Cemil Abi coştur.. AJAX'ı geçmen zor ama imkansız "değil"..! Ben yürekten inanıyorum sen eski muhteşem günlerine döneceksin.. Senden Şampiyonluk bekliyoruzz..!! Sertaç sende çok iyi gisiyorsunn..:)
Bedevi **başarılar sertaç :D:D:D cemil abiye bu saatten sonra başarı maşarı yok düzeltsin şu takımı:p**