_Mokoena_ Van der Vaart'ın sakatlığı çok kötü oldu... :( Van der Vaart'sız oynadığımız maçta oldukça iyi oynadık. Rakibimiz bizden daha güçlüydü;ama ezilmedik. Çok gol kaçırdık, basit bir golle yenildik. Üzgünüz...
__LioNel Messi__ Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA taktık değiştirmeyeceğim düşündüm ama bu taktığı takım benımseyecek 1-2 hafta sonra tamam.Şu Anki Taktiğin nedir
_Mokoena_ Çifte Bayram!!! Eze eze aldık. Maçtan önce yaptıkları yorumları da kafalarına kaktık :D Maç kimin hakkıydı belli. Geriye düşmesine rağmen maç disiplininden kopmayan PSV maçı almasını da bildi ;)
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: __LioNel Messi__ Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA taktık değiştirmeyeceğim düşündüm ama bu taktığı takım benımseyecek 1-2 hafta sonra tamam.Şu Anki Taktiğin nedir 4-3-1-2 boyle oynuyorum
Ottoman Cemil Abi yine kayıplardasın.İnşallah düzeltirsin.Sertaç senin takımda yavaş yavaş şampiyonluğa alışıyor.
Ronaldinho 80 İnşallah ikinizde uzun süreli galibiyet serisi yakalarsınızzda bizde zevkli bir lig izlerizz.
_Mokoena_ Şampiyonluk kesin değil. Lig uzun bir maraton ;) HOLLANDA KUPASI İkimiz de kazandık. Maçlar hakkında yorum yapmayacağım. Yorum sizin...