_Mokoena_ 5. haftada Cemil Abi evinde benim geçen hafta değıttığım NAC Breda'yı konuk etti. Bir takımın şutundan çok kırmızı kartı olur mu! :D
Ottoman Cemil Abi tebrikler.Aldığım istihbarata göre Cemil Abi'nin misafirleri gelmiş o yüzden şimdilik bu kadarmış. Duyurulur!!!
adezottis *Cemil sana güveniyorum düzeltirsin. arkadaşlar cemil'de konsantrasyon eksikliği var ve çok doğal benim yeni oğlum olsa dünya umrumda olmaz:D *
Cemil KAYA ben şuan oynayabilirim ama sertaç musait değil sağol ömer evet şuan için çok fazla konsantre olamıyorum :D:D:D
_Mokoena_ Cemil Abi düzeliyo, taktik değişikliği iyi geldi. Biz de artık Avrupa'ya alışmaya çalışıcaz. Bu sene Arshavin'in ŞL'de oynayamayacak olması kötü oldu. Van der Vaart'ın sakatlığında yerini çok iyi kapatabilirdi..
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Çok ilerleyemedik ya. 4. haftaya kadarki maçları yapabildik anca... evet zaman fazla olmadı