
evet hollanda liginde 2. hafta karşılaşmaları az önce tamamlandı sertaç ıkıcı haftada da kayıpsız yoluna devam ederken ben deniz cemil kaya ne hıkmettense bır turlu ıstedığım oyunu tutturamıyorum aslında takım kötü oynamıyor fakat çok kolay gol yıyor sertaçı yanı Ajax ı tebrik etmekte tabıkı bıze düşüyor sertaçın acil çıkması lazımdı misafirleri varmış onun için yarın devam edeceğiz

