_Mokoena_ Nerdesin Cemil Abiiiiiii... Mehmet Yeğenimizle ilgileniyo sanırım. Bekliyoruz; gerekirse sabaha kadar burdayız ;) Mehmet'imiz daha önemli...
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Nerdesin Cemil Abiiiiiii... Mehmet Yeğenimizle ilgileniyo sanırım. Bekliyoruz; gerekirse sabaha kadar burdayız ;) Mehmet'imiz daha önemli... Evet sana katılıyorum. Mehmet'le ilgileniyodur veya eşiyle çocukla yani bu aralar biraz beklicezz. Ama biz alışkınız.:rolleyes:
_Mokoena_ *Ben de ona güvenerek aldım zaten:D* **TRANSFERDE SON GÜN!** Avrupa'da yaz dönemi transfer sezonunun son gününe gelindi. Bakalım son günde kulüpler bombaları patlatabilecekler mi?
_Mokoena_ ANDREI ARSHAVIN AJAX'TA Rus milli takım kaptanı, Zenit'in en önemli oyuncusu Andrei Arshavin Ajax'ta. Sertaç Argat ise" Hücuma çok katkı sağlayacaktır. Kalitesi tartışılmaz. Her hocanın isteyeceği bir oyuncu." yorumunda bulundu.
eLanvitaL Bu adamı fm 2007' den tanıyorum . Takımın dinamosuydu . Uzaktan süper şutlar çekiyor . Cok iyi bir transfer yapmışsın cemil abi .