Orjinal Mesajı Yazan: Neo
Ayhan ın pas çok güzel yalnız. Sahanın en iyileri bugün Arda ve Ayhan'dı.
Katılıyorum Habip Abi.Sivasspor'u buralara kadar geldikler için tebrik ediyorum.Çok iyi mücadele ettiler,sahada kıran kırana bir mücadele vardı.Umarım bu başarıları sadece 1 yıllık bir başarı olmaz,devamı gelir.
Şampiyonluk bu takıma yakışıyor:p:)