Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__
Fener'de geliyo arkadan arkadan...Sivas'ın çabalamasına bakar şampiyonluk, hatırlatırım, erken konuşmayalım
İlk yarıda Sivasspor'un 1 şutu var isabetsiz olan;birde Song'un hediyesi olan gol var.Galatasaray ilk yarıda maçın hakimiydi.Ayrıca topla oynama oranı Sivasspor:%39 Galatasaray:%61 olmuştu.İkinci yarıda Sivasspor bastırsa bile,Galatasaray'ın hızlı adamları var;kontra-atak yeme ihtimali çok yüksek Sivasspor'un.Devre arasında Bülent Uygun ateşlerse işimiz gerçekten zor tabiki:rolleyes:
Bu arada dikkatimi çektide,BJK liderlik koltuğundan indikten sonra BJKliler;FB GS'ye yenildikten sonrada FBliler Sivasspor'u tutmaya başladılar.Hani FBlileri anlıyorum,şampiyonluk şansları var,ama BJK taraftarlarının birkaç hafta öncesine kadar Sivasspor'un ŞL'ye bile gitmesini istemeyenler vardı.Bu söylediğim SCN için değil genel olarak bir söylem yaptım.