reynald of chatillon Hakeden kazandı. Sivas'ın ilk 2 golü bariz şans ama yine de iyi mücadele ettiler. Tebrikler Aslanlar, haftaya turu atıyoruz ;)
LuNaT1C Gerçekten mükemmel maçlar oldu.Heyecan son anlara kadar sürdü.Sivas'ı tebrik etmek lazım buralara kadar geldiler.Haftaya inşallah en kötü ihtimal beraberlikle şampiyonluk turlarını atacağız.
Ray Allen_20 **İşin ilginç yanı haftaya tur atılması gerekirken millet şimdiden sokaklarda. OFTAŞ'tan puan garanti değil, top yuvarlak.**
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ İşin ilginç yanı haftaya tur atılması gerekirken millet şimdiden sokaklarda. OFTAŞ'tan puan garanti değil, top yuvarlak. ya kardeşim laf atma tamam mı ;) yendik mutluyuz ! istersek yimpaş yozatı yendikten sonrada tur atarız sanane! Ne maçtı ama ya ! Helal olsun size 11 ASLAN !
Ray Allen_20 **Arkadaşım birşey demedim ben. Sadece ben olsam şimdiden tur atmazdım. Haftaya isteyen istediğini yapsın, tur atsın, takla atsın ama şimdilik erken.**
mcs Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Arkadaşım birşey demedim ben. Sadece ben olsam şimdiden tur atmazdım. Haftaya isteyen istediğini yapsın, tur atsın, takla atsın ama şimdilik erken. haftaya kazanacaklar!!!
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Arkadaşım birşey demedim ben. Sadece ben olsam şimdiden tur atmazdım. Haftaya isteyen istediğini yapsın, tur atsın, takla atsın ama şimdilik erken. Acaba önceki sezonlardan birinde son hafta Denizli maçı varken siz tur atmadınızmı?:cool:
kurdt SARIIIII KIRMIZIII ŞAMPİYOOONNN CİMBOOMMMM ŞAMPİYON CİMBOMBOMUM NE İSTERSEN İSTE BENDEN İSTERSEN DONATALIM DÖRT BİR YANI BAYRAKLARLA İSTERSEN ÇINLATALIM DÖRT BİR YANI ŞARKILARLA İSTERSEN EĞLENELİM DAVULLARLA ZURNALARLA
Ray Allen_20 Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Arkadaşım birşey demedim ben. Sadece ben olsam şimdiden tur atmazdım. Haftaya isteyen istediğini yapsın, tur atsın, takla atsın ama şimdilik erken. Acaba önceki sezonlardan birinde son hafta Denizli maçı varken siz tur atmadınızmı?:cool: Kişisel Konuşmayalım. Garanti olmayan hiç birşey için havalara girmedim, girmem. Yapan Yapmıştı Onu Bilemem.
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ İşin ilginç yanı haftaya tur atılması gerekirken millet şimdiden sokaklarda. OFTAŞ'tan puan garanti değil, top yuvarlak. Halamın bıyıkları olsa dayım olurdu bu saatten sonra Galatasaray kimseye şampiyonluğu yar etmez.. :) Sivas'ın 3 tane mi atması lazım atsın Galatasaray 5 tane atar.. :D
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Arkadaşım birşey demedim ben. Sadece ben olsam şimdiden tur atmazdım. Haftaya isteyen istediğini yapsın, tur atsın, takla atsın ama şimdilik erken. Acaba önceki sezonlardan birinde son hafta Denizli maçı varken siz tur atmadınızmı?:cool: Kişisel Konuşmayalım. Garanti olmayan hiç birşey için havalara girmedim, girmem. Yapan Yapmıştı Onu Bilemem. Zaten siz diyorum siz derken Fenerlileri kasdediyorum.Sende GS liler diyosun sende konuşma o zaman:cool:
Ray Allen_20 **Sos Cagon ! Bir kişinin eleştrisine 3-4 Kişi, ilginç. Hala da haksız yere sevindiğinizde ısrarcıyım. Siz ne derseniz deyin ! **
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Sos Cagon ! Bir kişinin eleştrisine 3-4 Kişi, ilginç. Hala da haksız yere sevindiğinizde ısrarcıyım. Siz ne derseniz deyin ! sus kardeşim sus ya . bi de gölge etmeyin ya yeter be!
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: __Coca_CoLa_Kid__ Sos Cagon ! Bir kişinin eleştrisine 3-4 Kişi, ilginç. Hala da haksız yere sevindiğinizde ısrarcıyım. Siz ne derseniz deyin ! 10 gün dinlen sen.Açık havaya çık iyi gelir bu saatten sonra..