el kun Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Owen mı geliyor? Newcastle'ın yıldız futbolcusu Michael Owen Liverpool'a mı geliyor?Newcastle ile yolları ayrılacağı söylentiler arasında.Owen'ın gönlüde Liverpool'dan yana 9 Milyon Euro'ya sıcak bakan Newcastle,Tottenham ve Liverpool2A yeşil ışık yaktı.Owen iki takımdan birine gidecek ama Liverpool bir adım önde.Bizden ayrılmayın,Owen yarın geliyor... ne yapcan şükrü owen ı yaşlanmıştır artık o bence daha genc oyunculara yonel zaten takımdan sezon sonu veya gelecek sezon ayrılacağım,o yüzden sorun olmaz daha 28 yaşında;)zaten kulüpte kalırsam baya uçuk bi fiyata satarım.
el kun İkinci maçta bozguna uğratacağız!!! ----------------------- Owen İmzaladı Transfer Ücreti:6 Milyon Euro
eLanvitaL Tebrikler Fakat Senin için bu sezon Cekişmeli gecer . Tekrar Başarılar (owen 1-2 sene yeter ancak)
el kun Orjinal Mesajı Yazan: adezottis güzel gidiyorsun tebrikler,ayrıca skin gayet güzelmiş. hangi skin bu? forumdan gradient diye bir skin var,ben indirdiğim skini hep edit yapıyorum;)
Ronaldinho 80 süper gidiyorsun ligde lidersin maç eksiğinde var bu sene şampiyon sensin bence. Ama 2-3 maç bocalarsan liderlik gidebilir çok dikkat etmen lasım.. Başarılarr
Cemil KAYA **şükrü maçlar çok güzel geçiyor bu sene den sonra takımda kalacakmısın ayrılıp başka bır takım veya ülke ye gitme planın varmı**
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Cemil KAYA bilmiyorum,ama herhalde 1 veya iki sen daha buradayım Bencede kalmalısın burda düzeni oturtmuşsun 1-2 sene daha Chelsea'ye kupa vermee
yasarumit bi ara bi sallanma dönemi olmuş ama şu an süper gidiyorsun Owen Torres 'in yanında yerini bulmuş onu ordan 2 sene çekme derim ;) (tabi Adriano gelirse kimi çıkarırsan çıkar ama onu ilk takıma al :D :P)