Saol.

CL'de gruplardan çıkmayı garantiledik,CL'de diğer maçlarda gençlere şans vericem.


Arsenal engelini kolay geçtik.Torres oyundan atıldığında 2-3 gol yeriz ve gol atamayız diye düşünmüştüm,ama umduğum olmadı(iyiki olmadı:D).Torres olsaydı daha farklı olurdu:D
