Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
şükrü cüm kala kala bir sen kaldın hadi sen şöyle 200 sayfalık bir kariyer yapta hepimiz senı takıp edelım yaprak dökümü oldu hami bıraktı sertaç 2 kariyeri birden kapattı tarık hafta sonları geliyor mert sallantıda heran bırakabılır ben sezon sonu emekli oluyorum :D:D tolga zaten bırakalı çok oldu bir sen kaldın bırde yasin bu arada birde zafer vardı oda cezalı :D:D ne oldu bu hafta yaprak dökümü yaşandı valla ;)
:D:D,Cemil abi zaten bu kariyeri bırakıyorum:Dşaka şaka,ama gerçekten liverpool'da başka bişi var beni çeken çok güzel ya,galiba bu takımda alonso,babel ve en önemlisi gerrard:)