Sanırım ztn yapılmış 1tane Serkan Çalık var..
Ve model olarak onu kullandım( Gözlerden dolayı pişman da oldum açıkçası)
Gözlerin iç bölgesinde bi siyahlık oluşuyo ve neyaptıysam düzelmedi..
Mert yada Arshavin hanginize göndereyim face'yi isterseniz bi el atın;)