Orjinal Mesajı Yazan: MEHMET_TOPUZ_66
M e E r t y z_ abi ben sadece istekte bulundum suçmu yaniç çoğu futbolcunun 4-5 kere facesi yapılıyo eğer suçsa tamam özür dilerim? ...
Bu kaçıncı mesajın Mehmet Topuz'la ilgili sorabilirmiyim?Herkes bıktı artık.Mythbuster,yeni bir Topuz face'i yapacakmış inşallah artık susarsın!
Ayrıca link için teşekkürler abi.