Kötü olduğunu düşünüyodm yorum iyi oldu sağ ol;)
Bide bu adamin göz rengini biri söylese tam süper olacak:)
Küüçük bi düzenleme, tamam mıdır! Link vereyim mi..

Hee bide elinde güzel bi Cale yada Tabata resmi yada yapılmış olan Face'si varsa koyarsa sevinirim..