Aslında O resimde Biraz Beyaz Çıkmış;)
Tipik Brezilyalı ten rengi var onunda, Oyunda ki 3 nolu skine göre yapmıştım..
Ama bide 2ye göre yaptım ve Birazda Model üzerinde uğraştım.. Ama yine Bitmedi..
Çene kısmı o-editte ki gibi olmuyo onu yapamadım bitürlü..
V2..
