Servet,yaser ve aydın a bayıldım..her yönden biraz daha gelişirsen yeni foxsel olursun tebrikler mythbuster..
ramazan özcan ın yüzünü şuana kadar tmac bile bu kadar ii ypamadı,alegor da yapamaz..
mesela konu adını değiştir,çalışmaların devamlı olsun,ve biraz daha geliştir..yeni foxsel-tr.nin de bartek i olursun..
çalışmalarını severek takip ediyorum...devam