melikcan07 arkadaşım ben 1.liglerdeki yanlış yapılan takım resimlerini 2.formaları 3.faceleri 4.reklam panolarını 5.oyun menüsündeki resimi değiştirmeyi 6.kramponları 7.Futbol toplarını yapabilirim
murathas07 arkadaslar sızden bır ıstegım var sadece masterlig de sacma lig logoları yerıne ingpremier italya ispanya ve almanya ligi logoları ile degiştire bilirseniz cok daha eglenceli bir masterlig seruvenı olur şimdiden teşekkürler kolay gelsin...
EMRAHX5 bu konuyu açana msn imi verdim cevap bekliyorum 3 tane stad yaptım rapide yüklüyorum haberin olsun dostum :D:D:D:D bunlar yalan filan da deil bazılarına bi kaç kez ağız açtırdık yalan dediler:D:D
memoli63 arkadaslar ben hic birsey bılmıyorum ama ses ustunde calısıyorum basarılı oldumda sıze haber verecem basarılar
kkz78 ama hiç bişi bilmiyorum msnden anlatırsanız olur love_man_425@msn.com veya fb_furkan_kkz@hotmail.com