alpachino88 evet kimsenin işine gelmedi herhalde yada bizim ciddiyetimizi anlayan yok burda ne yapalım sağlık olsun
ricorico son 1 hafta dedim ama onu daha az yapalim takimi dagitcak bu bakipta cvp vermeyenler lutfne bakmayin yazmicaksiniz konu basliginda acikliyor herseyi
ricorico ARKADASLAR YAMA HAZIRAN 25 TARIHINE ALINMISTIR BU TAKIM AYRILMAYACAKTIR VE BURDAKI ARKADASLAR BANA MSN ADRESLERINI OZEL MESAJ OLARAK ATSINLAR
alpachino88 inşallah ayın 25'ine hazırlayacaz bu yamayı inşallah o zamanda bi aksilik çıkmaz karşımıza
Neo Orjinal Mesajı Yazan: ricorico ARKADASLAR YAMA HAZIRAN 25 TARIHINE ALINMISTIR BU TAKIM AYRILMAYACAKTIR VE BURDAKI ARKADASLAR BANA MSN ADRESLERINI OZEL MESAJ OLARAK ATSINLAR Rico tekrar uyarmıycam seni. Mesaj yazarken ve konu başlığı açarken tamamı büyük harflerden oluşan şekilde yazmak yasaktır.