ashuwa kardeş ben de tranferleri yaparım ayrıca kitserver kullanarak kolayca face,top,krampon ekleyebiliriz
futboller1992 arkadaşlar biz bu takımın asıl kurucuları(rico-mehmet-elvan-futboller) olarak öyle yabana atılacak bir yama çıkarmak istemiyoruz.Çok güzel bir patch olacağından eminiz.Şu anda en büyük eksiğimiz tezahurat ekleme ve stad yapımı.Bunun için son 3 kişi kaldı onun için acele edin bana futboller_1992@hotmail.com ricoya:berkant_eagle@hotmail.com elvana:aux_armes_06 msn adreslerinden ulaşın
futboller1992 yamamızda koyacağımız scoreboard için lütfen bu scoreboard nasıl olmuş konusuna her türlü düşüncelerinizi yazınız ayrıca 10mb çim yaması konusuda var
ricorico yarın saat 14:00 allah ızın verırse toplantı yapacagız herkes msnleırnı bana atıversın ozelden