Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO
başarılar. Riquelme yi bence boşa almışsın onun yerine daha gençlerini bulabilirdin ama iyi transfer olmuş Tebrikler.
sağol. Riquelme iki sene oynasın yeter.
Lig başladı..

ilk maçımızda hüzün.Banega ve Andrea Luci milli takımdaydı.

Avrupa'da kazanmaya devam ediyoruz.

Bellamy'den müthiş performans.

Aston'dan ezici bir galibiyet.Luci ve Banega hala yok.Ljungberg de görevde..

Golü yedikten sonra açıldık.

Avrupa'da yola devam..Maçta Bellamy sakatlandı.Üç hafta yok.

Riquelme şov.Fakat yenilen goller yüzünden hala huzursuzum.Maçta Riquelme sakatlandı.Beş gün yok.
ve sürpriz bir transfer.Pek çok klübün peşinden koştuğu Valon Behrami West Ham'da..
